Curs 1 – cel mai important in nutritie

Curs 1 – cel mai important in nutritie

Salut.
Acest lucru este cel mai important in alimentație

Vreau sa va impartasesc o concluzie la care am ajuns dupa multi ani de studiat nutritia. Acest lucru il consider cel mai important aspect pentru sanatate.

Nu va mai incurcati in detalii complet inutile. Ceea ce mananci este mult mai important decat cum combini alimentele, ora la care mananci, numarul de mese etc. Asigura-te ca mananci doar alimente naturale, e cel mai bun lucru pe care il poti face pentru tine, apoi gandeste-te la restul.

Daca mananci natural slabesti. Populatiile longevive si sanatoase de care vorbeam nu au kilograme in plus. Asta pentru ca alimentele naturale au putine calorii. In plus nu au chimicalele (potentiatorii de aroma si zaharul in special) care pacalesc creierul si il fac sa ceara mai mult decat ai cu adevarat nevoie. Alimenele naturale sunt pline de nutrienti benefici si ofera organismului tot ce are nevoie.

Repet, MANANCA NATURAL! Alege din lista de alimente naturale, cele care iti plac si simti ca sunt potrivite pentru tine. E cel mai important sfat pe care pot sa il dau. E lucrul care iti influenteaza sanatatea si starea de bine cel mai mult.

Cand am inceput sa studiez totul parea foarte complicat, dar pe masura ce am aprofundat acest domeniu si am inceput sa am o privire de ansamblu asupra nevoilor organismului, totul a devenit foarte clar si simplu. Daca oamenii ar primi aceste informatii si s-ar face o campanie reala de informare a populatiei, nu doar ”evitati excesul de sare, zahar si grasimi”, cazurile de obezitate, diabet si cancer ar scadea imediat.

Lista de alimente recomandate:

Proteine: Carne, peste, ouă, organe (ficat, inimă, pipote…) leguminoase (fasole, linte, năut, soia, mazăre…) nu mezeluri

Carbohidrati: Fructe cat mai multe si diverse nu suc sau dulceata. Legume de toate culorile. Cereale integrale (grau, ovaz, secara, orz, porumb, hrisca, mei, amaranth…) consumate sub forma de terci (mamaliga este un terci) , paste integrale, paine integrala.

Grăsimi: nuci si seminte nu ulei. Ocazional grasimi animale cum sunt untul, untura , carne mai grasa, chiar si mezeluri de casa.

10 comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *