Dieta Disociata pe zile

dieta-disociata-pe-zile.jpg

Daca esti tentata sa tii dieta disociata, iti propunem o alta abordare: dieta disociata pe zile. Ai voie sa mananci tot ceea ce iti doresti, dar vei evita anumite combinatii alimentare, si fiecare zi va fi dedicata unui grup de alimente, astfel reusind sa iti asiguri o slabire rapida, fara efort.

In dieta disociata pe zile, micul dejun e la fel in fiecare zi si consta in cateva fructe (2 mere sau pere, piersici sau un pumn de fructe marunte)

Dieta disociata pe zile

Dieta disociata pe zile

In cursul acestei diete alterneaza zile de proteine, legume, carbohidrati si fructe. Nu se poate schimba ordinea!

Ziua 1: Proteine

Pranz: Carne fiarta sau fripta – 3 felii (200g)
In loc de carne se pot consuma 3 oua fierte sau prajite sau branzeturi/cascaval.
1 felie paine, salata fara limite (fara ulei)

Dupa pranz trebuie obligatoriu consumat 200 ml supa fara taietei. Lactate se pot consuma doar in aceasta zi

Cina: la fel ca la pranz, dar fara supa. Sa fim atenti sa consumam aceeasi mancare ca la pranz.

Ziua 2: Legume

Pranz: Orice fel de legume (fasole, mazare, linte, morcovi, cartofi) obligatoriu fierte. Se pot folosi condimente, sare, bulion;
1 felie paine, salata dupa gust;

Cina: la fel ca la pranz, dar in cantitati mai mici;

Ziua 3: Carbohidrati

Pranz: Paste fierte cu condimente sau sosuri sau aluat de pizza cu ketchup, bulion sau rosii;

Cina: o felie mai mica de tort/prajitura, sau 2-3 cozonaci mici, sau 3 globuri inghetata. Obligatoriu o felie de ciocolata de menaj;

Ziua 4: Fructe

Pranz: Orice fel de fructe in cantitate nelimitata;

Cina: La fel ca la pranz;

Sfaturi de care sa tii cont inainte sa incepi dieta disociata pe zile

– Pe parcursul dietei disociate pe zile, o data pe luna trebuie obligatoriu tinuta o zi in care se bea doar apa; aceasta zi trebuie sa urmeze dupa ziua de fructe, dupa care continuam cu ziua de proteine;

– Cafea si ceai se pot consuma in orice cantitate, fara zahar si lapte;

– Dupa terminarea dietei putem manca normal, dar pentru inca 90 de zile la micul dejun trebuie sa consumam doar fructe. Daca in aceste 90 zile mai slabim inca 3 kg, inseamna ca schimbarea a avut loc in organism;

– Nu se poate sari peste nimic din meniu, deoarece fiecare aliment isi are rolul sau, si daca nu le consumam pot aparea carente;


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *