Dieta Daneza

DIETA-DANEZA.jpg5d505c582df8e.jpg

Dieta daneza este foarte populara, pentru ca, dupa cele 13 zile, poti sa revii la obiceiurile alimentare de dinainte, fara sa te ingrasi. Partea cea mai atractiva a dietei daneze este ca, dupa cele 13 zile, poti pierde intre 7 si 10 de kilograme! Rezultatele obtinute cu dieta daneza variaza in functie de metabolism si de modul in care acesta raspunde la programul alimentar.

Dieta Daneza

Dieta Daneza

Dieta Daneza nu iti permite sa deviezi deloc de la meniu!

Dieta daneza este foarte stricta. In cele 13 zile ale dietei nu ai voie sa consumi altceva decat alimentele din meniu, in cantitatile indicate. Singurul lucru pe care poti sa il consumi fara limita este apa. Foarte multe persoane nu reusesc sa tina dieta daneza pana la capat, din cauza meniului strict. Trebuie sa stii ca daca ai reusit sa urmezi dieta timp de 7 zile, si ai renuntat, poti sa reincepi programul d-abia dupa un an. Daca insa te afli printre norocoasele care au reusit sa duca pana la capat regimul, si ai avut rezultate, il poti repeta cu acelasi succes dupa 2 ani. Daca ai rezistat mai putin de 6 zile, poti reincerca dieta daneza dupa 3 luni.

Este foarte important sa nu inlocuiesti alimentele din dieta daneza cu altele similare.

De exemplu, in dieta daneza nu poti bea cafea in loc de ceai sau invers, si nu manca pastrav sau macrou in loc de cod. Trebuie sa renunti la dulciuri, alimente care contin zahar, alcool si guma de mestecat. Toate ingredientele trebuie sa fie proaspete (cum ar fi salata) si naturale (alege un iaurt degresat, natural, fara conservanti sau aditivi).

Consulta un medic inainte de a tine dieta daneza!

Inainte de a incepe dieta daneza este indicat sa consulti un medic, pentru ca meniul este foarte sarac in calorii. Pentru a evita eventualele probleme de sanatate care pot sa apara din cauza meniului, fa-ti un control amanuntit si cere acordul unui specialist!

Trebuie sa retii ca rezultatele variaza de la persoana la persoana. Daca nu te afli printre privilegiatele care au reusit sa scape de cele 20 de kilograme, nu mai continua dieta pana ajungi la greutatea ideala! Excesele te pot imbolnavi! Renunta la dieta, urmeaza un stil de viata sanatos, normal, iar dupa 2 ani poti relua dieta.

Pro dieta daneza

Dieta daneza dureaza 13 zile, timp in care poti pierde intre 7 si 20 de kilograme. Efectele se vor resimti 2 ani, timp in care poti manca ce doresti si poti reveni la stilul de alimentatie anterior. Desi dieta daneza este stricta, meniul este unul accesibil si cu multa vointa poate fi dusa la capat.

Contra dieta daneza

Dieta de 13 zile este destul de dezechilibrata si nu contine fibre si cereale. In plus, este bogata in proteine si poate fi un pericol pentru persoanele care au probleme cu nivelul colesterolului. Dieta daneza nu incurajeaza mancatul la ore fixe, ceea ce iti poate afecta stilul de alimentatie dupa ce termini regimul. Faptul ca este saraca in calorii poate duce la scaderea energiei pe parcursul celor 13 zile si scaderea randamentului.

Anumite studii arata ca foarte putine persoane reusesc sa slabeasca cele 20 de kilograme. Dieta poate fi periculoasa pentru persoanele care sufere de afectiuni la nivelul rinichilor. Din cauza aportului mare de lichide, proteine si un continut redus de fibre, rinichii sunt suprasolicitati si pot sa apara disfunctii.

Mici trucuri pentru ca dieta daneza sa aiba succes in cazul tau

  • Cumpara toate alimentele de care ai nevoie in cele 2 saptamani inainte sa te apuci de dieta daneza. Astfel, vei reusi sa scapi de tentatia de a cumpara si alte alimente cand te duci la cumparaturi.
  • Daca ti se face foame in timpul uneia dintre cele 13 zile, bea apa. Trebuie sa consumi cel putin 2 litri de apa pe zi.
  • Cafeaua nu poate fi inlocuita cu ceai.
  • Rosiile consumate in timpul dietei daneze trebuie sa fie crude.
  • Cand nu este mentionata cantitatea pe care trebuie sa o consumi, poti manca oricat doresti (spanac, salata, telina etc.)

Esti una dintre persoanele care au tinut dieta daneza? Trimite-ne impresiile tale comentand la acest articol!

Meniul pentru dieta daneza este extrem de strict, de la care nu trebuie sa te abati daca vrei sa obtii rezultate rapide tinand dieta daneza. Este foarte important sa nu inlocuiesti alimentele din meniu dietei daneze cu alte produse similare (cafeaua cu ceai negru, codul cu alt sortiment de peste etc.) pe toata perioada regimului. Inainte de a urma dieta daneza, trebuie sa consulti un specialist, pentru ca aceasta este foarte saraca in calorii si fibre si iti solicita foarte mult rinichii. In plus, persoanele care au probleme cu nivelul colesterolului pot avea probleme daca urmeaza meniul pentru dieta daneza.

Dieta daneza meniu: Iata ce trebuie sa mananci in fiecare zi

Ziua 1
Mic dejun: o cana de cafea cu un cub de zahar
Pranz: 2 oua fierte, spanac fiert si o rosie
Cina: 200gr friptura de vita cu salata de laptuci, ulei si zeama de lamaie

Ziua 2
Mic dejun: o cana de cafea cu un cub de zahar
Pranz: o jumatate de conserva de carne, 200gr iaurt degresat
Cina: 200gr friptura de vita cu salata de laptuci, ulei si zeama de lamaie

Ziua 3
Mic dejun: o cana de cafea cu un cub de zahar, o felie paine prajita
Pranz: 2 oua fierte, o felie de sunca, salata de laptuci
Cina: telina fiarta, o rosie, un fruct proaspat

Ziua 4
Mic dejun: o cana de cafea cu un cub de zahar, o felie paine prajita
Pranz: 200ml suc de portocale, 200gr iaurt degresat
Cina: un ou fiert, un morcov ras, 2-3 felii de branza

Ziua 5
Mic dejun: un morcov mare ras, cu zeama de lamaie
Pranz: 200gr cod fiert, cu zeama de lamaie si o lingurita de unt
Cina: 200gr friptura de vita, salata de laptuci cu telina proaspata

Ziua 6
Mic dejun: o cana de cafea cu un cub de zahar, o felie paine prajita
Pranz: 2 oua fierte, un morcov mare ras
Cina: o jumatate de pui, cu salata de laptuci, ulei si zeama de lamaie

Ziua 7
Mic dejun: o ceasca de ceai fara zahar
Pranz: multa apa
Cina: 200gr carne de miel, un mar

Ziua 8
Mic dejun: o cana cafea cu un cub de zahar
Pranz: 2 oua fierte, spanac fiert, o rosie
Cina: 200gr friptura de vita, salata de laptuci

Ziua 9
Mic dejun: o cana cafea cu un cub de zahar
Pranz: o jumatate de conserva de carne, 200ml iaurt degresat
Cina: 200gr friptura de vita, salata de laptuci

Ziua 10
Mic dejun: o cana cafea cu un cub de zahar, o felie de paine prajita
Pranz: 2 oua fierte, o jumatate de cutie de carne, salata de laptuci cu zeama de lamaie
Cina: telina fiarta, o rosie, un fruct proaspat

Ziua 11
Mic dejun: o cana cafea cu un cub de zahar, o felie de paine prajita
Pranz: 200ml suc de portocale, 200ml iaurt degresat
Cina: un ou fiert, un morcov ras, 200gr branza de vaci

Ziua 12
Mic dejun: un morcov ras cu zeama de lamaie
Pranz: 200gr cod fiert cu zeama de lamaie si o lingurita de unt
Cina: 200gr friptura de vita, salata de laptuci cu telina

Ziua 13
Mic dejun: o cana cafea cu un cub de zahar, o felie de paine prajita
Pranz: 2 oua fierte, un morcov ras cu zeama de lamaie
Cina: 250gr carne pui, salata de laptuci cu ulei si zeama de lamaie

Ce trebuie sa mai stii, pentru a tine dieta de 13 zile corect!

  • Dieta daneza iti permite sa mananci salata si spanac in orice cantitati.
  • Poti folosi piper, sare sau alte condimente pentru a-ti condimenta meniu, pe parcursul celor 13 zile de cura de slabire.
  • Nu inlocui carnea de miel cu niciun alt tip de carne.
  • Poti consuma cafea decofeinizata, insa nu trebuie sa o inlocuiesti cu alta bautura.
  • Este recomandata sa consumi ceai de plante.
  • Poti folosi ulei, insa in cantitati moderate.
  • Carnea trebuie sa fie preparata la gratar, la aburi sau fiarta.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *