Dieta cu Pepene Rosu

DIETA-CU-PEPENE.jpg

Ai auzit de dieta cu pepene rosu si vrei sa o incerci, pentru a scapa de cateva kilograme in plus, inainte de sezonul de bikini?

Daca pepenele rosu este in sezon, ar fi bine sa profiti la maximum de acesta, caci te ajuta sa previi o serie intreaga de boli. Desi de zeci de ani se stie ca pepenii reprezinta o sursa excelenta de vitamina C, A si B6, studiile recente au aratat ca fructul, originar din Africa, aproape ca nu are egal in ceea ce priveste continutul sau de antioxidanti.

Pepenele rosu, un fruct minune!

Pepenele rosu are o mare concentratie de licopen, un carotenoid ce neutralizeaza radicalii liberi, substante care fac rau organismului. Consumul regulat de pepene oxideaza colesterolul, ameliorand si reumatismul si osteoartrita. Despre licopen se stie ca protejeaza organismul de mai multe tipuri de cancer, inclusiv de cel de prostata, endometrial, pulmonar, colorectal si mamar.

Un studiu realizat in SUA, publicat de Journal of Agriculture and Food Chemistry, a aratat ca pepenele previne disfunctiile erectile, scade tensiunea, mareste sensibilitatea la insulina si lupta cu degenerescenta maculara.

Dieta cu Pepene

Dieta cu Pepene

Pepenele te ajuta la slabire!

Din fericire, exista o solutie minunata (si eficace) pe care acest anotimp ti-o poate oferi: pepenele rosu ajuta la mentinerea abdomenului plat, la subtierea taliei, la dizolvarea grasimilor, e o minune! Dieta cu pepene rosu te poate ajuta sa slabesti pana la 15 kg pe luna, si in plus este benefica persoanelor care sufera de afectiuni ale rinichilor, sau sunt deshidratate.

Pofta de dulce? Mananca pepene!

Mai mult decat atat, pepenele rosu este iti poate satisface pofta de dulce, vara, si sunt putine lucruri mai gustoase si mai racoritoare decat o felie de pepene rece, la pranz, intr-o zi calduroasa. Si mai bun, daca nu te saturi de la prima felie, o poti lua pe a doua, si pe a treia… nu va conta prea mult, dimpotriva, pentru ca pepenele reprezinta o modalitate excelenta de a controla, mentine sau chiar pierde greutatea, in zilelele calduroase de vara, pe perioada carora esti supusa atator tentatii culinare…

Inainte de a incepe cura cu pepene verde, te sfatuiesc sa tii cont de regulile de mai jos – te vor ajuta sa te organizezi si sa rezisti poftelor.

Pastreaza regulile dietei cu pepene rosu

1. Pastreaza minunatul aliment la indemana!

Cumpara pepenele, taie-l in felii si apoi in cubulete si pune-l in frigider, intr-un castron mare. Pastreaza permanent un astfel de castron, pentru a avea mereu la indemana pepenele miraculos – poti inlocui masa de dimineata si gustarile cu fructul delicios, si nu va trebui sa pierzi timp, sa te murdaresti sau sa faci vreun effort, pentru ca totul va fi dej pregatit.

2. In locul unei bauturi racoritoare… alege pepene!

Inlocuieste sucul cu o portie buna de pepene, si bea mai multa apa. Avantajele sunt evidente – in loc sa bei un pahar cu un continut caloric foarte bogat, te vei bucura de cateva bucati de pepene rece si la fel de racoritor, care iti va astampara pofta de dulce si va rezolva problema hidratarii.

3. Pofta de dulce?! Avem solutia!

Consuma o felie de pepene rosu inainte de desert. Specialitatile de vara, precum inghetata, placintele cu fructe sau torturile savuroase cu crema de vanilie sunt destul de tentante, dar trebuie sa te gandesti si la silueta ta… sau si mai bine, nu te gandi! Mananca pepenele, si vei vedea ca nici nu mai simti nevoia de un alt dulce.

4. Taie portiile in doua!

Pepenele este 90% apa, asa ca daca iti limitezi portiile la jumatate si inlocuiesti cantitatea lipsa cu pepene, vei fi in continuare satula, dar vei limita drastic numarul de calorii, un lucru foarte important pentru dieta ta.

5. Nu iti priva organismul de vitamine!

Desi alimentatia de vara este mai bogata in vitamine, odata cu includerea unui numar mai mare de legume si fructe, te sfatuim sa nu ignori sfatul medicului si sa iti iei suplimentele, zilnic, mai ales ca inlocuirea unor mese cu un fruct care este 90% apa iti poate crea anumite dezechilibre, pe termen mediu.

Pepenii rosii sunt foarte recomandati in dieta, deoarece sunt saraci in zaharuri si bogati in anti-oxidanti (precum licopenul), apa (90%), vitamine (A, C, B6) si potasiu. Ceea ce majoritatea lumii nu stie este ca pepenele rosu trebuie sa fie consumat indivisual, fara a fi combinat cu alte alimente (btanzeturi, inghetata, frisca, sunca sau altele).

In ce consta dieta cu pepene rosu?!

Poti pierde pana la 15 kg pe luna, in functie de greutatea ta, daca urmezi aceasta dieta. In plus, vei reusi sa ai o piele catifelata, curata, un corp hidratat si un aport corect de vitamine si minerale.

In fiecare zi, va trebui sa iti inlocuiesti micul dejun cu una-doua felii de pepene rosu. Este permisa numai o ceasca de cafea sau de ceai, indulcita cu miere (zaharul este exclus). Vei manca pepene si pentru cele doua gustari, de la orele 11 si 16, si de cate ori iti este foamea sau pofta de dulce.

Pentru pranz si cina, te sfatuiesc sa urmezi meniul propus de catre noi – in asa fel vei obtine rezultate optime!

Ziua 1

Pranz: 2 felii de paine prajita, 50 gr de curcan afumat, 25o grame de salata de rosii

Cina: 100 gr de orez integral fiert, 100 gr de carne de vita la gratar

Ziua 2

Pranz: 100 gr de branza dietetica, 2 felii de paine prajita, 250 gr de salata de rosii

Cina: 150 gr de peste la aburi, 100 gr de salata de orice fel. Foloseste zeama de lamaie pentru a da gust salatei!

Ziua 3

Pranz: 100 gr de pui la gratar sau cuptor, 150 gr de spagetti cu sos de rosii dietetic si 50 gr de masline negre;

Cina: 250 gr de salata de fructe, (poti folosi pepene, piersici, mere, caise si ananas);

Ziua 4

Pranz: supa de legume, 150 gr de pui la cuptor si 100 gr de salata de legume;

Cina: 150 gr de cartof la cuptor, fara unt, cu putina branza dietetica si patrunjel;

Ziua 5

Pranz: 100 gr de branza dietetica, o felie de paine prajita, 200 gr de salata de rosii si castraveti;

Cina: 100 gr de iaurt dietetic, 30 gr de cereale si 150 gr de salata de fructe;

Ziua 6

Pranz: doua felii de paine prajita, 100 gr de pui la gratar, 150 fr de fasole verde;

Cina: un ou fiert tare, 50 gr de branza dietetica, 100 gr de masline;

Ziua 7

Pranz: 150 gr de pui la cuptor, 100 gr de salata de legume;

Cina: 50 gr de branza dietetica, o felie de paine prajita, 150 gr de salata de varza;


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *