Dieta cu Banane

DIETA-CU-BANANE.jpg

O alta dieta la moda, dieta cu banane, promovata in mai multe variante, se bazeaza pe consumul fructului crud, inaintea sau chiar in locul unei mese principale.

Bananele sunt bogate în fibre, vitaminele B6 şi C şi potasiu, oferind satietate si o parte din nutrientii atat de necesari functionarii corecte a organismului. Mai mult de atat, s-a demonstrat ca bananele contin enzime care imbunatatesc procesul de digestie, ajuta la accelerarea metabolismului si la blocarea absorbtiei de carbohidrati. Consumate in mod regulat, bananele pot reduce tensiunea arteriala, iti ofera o piele sanatoasa si un par stralucitor.

Dieta cu banane

Dieta cu banane

Dieta cu banane – varianta 1

Dieta cu banana de dimineaţă a fost creată de Hitoshi Watanabe şi soţia sa, Sumiko, si a devenit atat de populara in Japonia, incat vanzarile de banane au crescut de la o saptamana la alta cu 80%!!!

Dieta se bazează pe consumarea unei banane şi a unui pahar cu apă la temperatura camerei la micul dejun, in conditiile respectarii unui regim moderat in restul zilei.

Pe parcursul acestei diete sunt interzise produsele lactate şi alcoolul, singura băutură recomandată fiind apa la temperatura camerei.

Dieta cu banane – varianta 2

Mai drastica in aceasta varianta, dieta cu banane iti promite ca slabesti chiar si 3-4 kilograme pe saptamana, daca inlocuiesti toate mesele cu mult iubitul fruct. Mai precis, la fiecare masa esti invitata sa consumi 1-2 banane, impreuna cu un pahar de lapte sau de iaurt…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *