Cum mâncăm de sărbători? Abordarea realistă.

hqdefault.jpg

Este momentul să fim sinceri cu noi! Sunt șanse de peste 80% ca, indiferent de situația în care ne aflăm – nevoia de a pierde în greutate, de a echilibra tensiunea arterială sau de scădere a colesterolului , să ignorăm cam orice sfat despre o alimentație sănătoasă de sărbători.

Și dacă tot nu vom renunța complet la obiceiurile nesănătoase, haideți să vedem cum le putem face cât mai puțin dăunătoare pentru sănătate și pentru siluetă.

În acest sens, Simona Dragomir l-a invitat pe Cristian Mărgărit pentru o discuție sinceră și practică despre ce putem face pentru a ține lucrurile sub control, fără a pierde din bucuria și magia meselor alături de cei dragi.

➡Cum putem adapta felurile de mâncare tradiționale pentru a fi mai puțin nocive? Deserturile, sarmalele, piftia, salata boeuf, dulciurile etc.
➡Care este ordinea indicată a felurilor de mâncare?
➡Ce este bine să mâncăm dimineața și cu ce să încheiem ziua?
➡Top 3 interdicții la masa de sărbători!
➡Deserturile! Cum și când le mâncăm pentru a produce un minim de disconfort și de creștere în greutate?
➡Ce bem și ce nu bem în timpul mesei?
➡Remedii naturale pentru o digestie ușoară.

Produse recomandate: www.zenyth.ro

Vizionare plăcută!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *